NaturMed Hotel Carbona ****superior

2016 augusztusában vettem át a NaturMed Hotel Carbona ****superior szállodai online marketing feladatait. Főleg az online marketing kivitelezésen dolgozom nap mint nap, de az ezt megelőző online kampány tervezésben is aktívan részt veszek. A szállodai marketing, illetve sales részleggel napi kapcsolatban vagyok, így együttműködve a hatékonyságot tudjuk optimalizálni.

Főbb feladataim a napi szállodai online marketingben:

Adwords és Facebook kampányok

Kampányok menedzselése (szerintem az egyik legprofibb magyarországi partnerrel közösen, a Growww Digital-al)

Analytics

Riportok készítése, folyamatos viselkedés elemzés.

Hírlevelek és eDM

Havi szinten több reszponzív eDM-et és hírlevelet készítek, több nyelven. Ezeket a hírlevél küldő rendszerben készítem el HTML – CSS alapon. A kiküldött levelek sikerességéről minden hónapban statisztikát készítek, figyelembe véve a megnyitási arányokat, átkattintási arányokat és a konverziós arányt.

Landing oldal

Kampányokhoz készítek landing oldalakat, melyek a kampányok sikerességéhez nagyban hozzájárulnak. Landing oldal készítő szoftvert alkalmazok, HTML és CSS alapokon, a best practice szerint. A landing oldalak teljesítményét is folyamatosan mérem, tesztelem, hogy lehet nagyobb konverziót elérni egy-egy kampánnyal.

Viselkedés alapú kampányok

OptiMonk kampányokat is alkalmazok egy-egy kampány erősítésére. Viselkedés alapú popup-okat állítok be, hogy mikor és kinek, mi jelenjen meg. Ennek a beállításait napi szinten ellenőrzöm, és állítgatom, finom hangolom.

Blog

A szöveget nem én írom, a blog felépítését készítem el. WordPress alapot használok a blognak.

Tartalommarketing

A közösségi média anyagokat feleségem, Szabó-Vörös Tamara készíti.

Egyéb online marketinggel kapcsolatos tevékenységek végzek.

Szeretem, ha a számok beszélnek, és kerülöm a bullshit-et.